And we got up on two legs.

Hej alla underbara människor! Hur mår ni? Jag mår askalas. Idag har jag varit på släkträff/kalas. Det var mysigt och roligt. Mina kusiner är så supersöta. Jag har lekt med bilar, byggt kojor och kört runt en barnvang med lego, haha. Sen åkte vi in och kollade på Wallie på bio. Seriöst de är ju typ gulligaste filmen? Man blir så kåär i den lilla städroboten. Gud va sorlig den var också, började nästan gråta i slutet. Filmen är verkligen välgjord och också väldigt fyndig. Mys mys mys. Oj nu har jag helt utan att tänka efter smaskat i mig tre bullar på ungefär 7 minuter :S Aja är det kanelbullensdag så är de;)
När bion var slut kände jag mig helt supertrött. Och nu fast en klockan bara är tio känns det som om jag skulle kunna gå och sova. Men de ska jag inte. Haha La guitarra kallar på mig!



God kanelbullensdag på er allehoppa!

Kommentarer
Postat av: m,

naw, lille kotten ^^

vem såg du wallie med? haha, ja tycker typ de verkar som feta skit filmen?

2008-10-04 @ 22:13:38
URL: http://majjjahs.blogg.se/
Postat av: The Notebook

maja "hååll tjeften dien fetha horah" ;D DEN ÄGER!!! så jävla bra och gullig, typ assorglig också ^^

2008-10-05 @ 00:28:57
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0