Honest to blogg?

Haha vet ni vad som just hände. Jag låg i soffan och zappade runt mellan olika kanaler. När jag trodde att jag växlade till "Batman Begins" så var de tydligen "Batman Returns". Nu tänker nii: Jaha so? :P Men grejen är att i Batman Returns så är "skurken" pingvinen... Och det är en av dom läskigaste karaktärerna jag vet. Asså serriöst han är så grymt äckligt obehaglig... Gaah jag fick lite panik och var tvungen att snabb sätta på Juno i stället som för övrigt är typ världens underbaraste film. Så himla bra. Sist jag såg den var med kornet och då grät jag massa i slutet. Sen såg vi på click och då grät vi ännu mer. Har faktiskt aldrig gråtit så mycket till en film... Jag brukar typ snyfta lite när jag ser sorgliga eller gulliga scener i filmer men när jag såg Click så grät jag verkligen floder. Tårarna bara rann. Haha. XOXO

Kommentarer
Postat av: queenpeach

jag brukar också gråta floder när jag ser på film;) Det händer stora grejer i min webshop idag, kolla in :D

2008-10-05 @ 09:24:41
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: The Notebook

sv: de e typ till ett program som ska gå på ztv :P

2008-10-05 @ 10:13:34
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/
Postat av: The Notebook

sv: jaow jaow tack tack =) ;D

2008-10-05 @ 10:39:19
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/
Postat av: Anonym

när man har sett klick är man ett litet uppblött russin!

2008-10-05 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0