I don´t care what they say, I´m in love with you.

Jag vet. Uppdateringen har varit usel men jag, precis som alla andra bloggvänner, har verkligen inte orkat blogga:P Men nu lovar jag att jag ska skärpa mig. Idag efter skolan satt typ jag, ingeborg, sara, selina, alice + pojkvän, ivan, max, och nikolai lekte på skolgården. Det var najs. Vi typ dödade photo booth på ingeborg dator (ja vi hade med oss våra lap tops,) och tog tusen tals bilder. De andra barnen på skolgården hånade oss lite när vi satt där och posade:P
Sen gick jag och inkie hem till henne. Vi skulle egentligen skriva klart svenska texten men vi orkade verkligen inte. Så istället lekte vi galet och hade nostalgi tema på youtube. Det gällde att hitta så många nostalgiska videos som möjligt. Det slutade med att vi stod och mimade och dansade till Vengaboys och Drömhus. Sen sprang vi runt i hennes trapphus och skrek RAAFFIKI. Det var superkul. Återigen fick jag känna på svårigheten i att springa i trappor medan man skrattar. Sen kom Klara som hade blivit utelåst och joinade klubben. Vi myste, pratade och sminkade oss superfina för baaaaaal. Naat. Haha. Btw Ingeborg hemtelefon är super rolig för man kan skicka sms til den och så läser en inspelad röst upp dom. Låter helt galet kul på vissa ord... Hahah.
Jag har haft en riktigt trevlig fredagkväll måste jag säga:) Vad har ni gjort? Haha ofta som om någon kommer svara?:P Aja Ha de bäst!!



Hahah sara langar finaste poosen <3



Visst ser jag ut son Kenny i Southpark? :D



Kommentarer
Postat av: s

SHIET vad snygg man är!

2008-10-12 @ 22:50:52
URL: http://tidningsbud.blogg.se/
Postat av: Ann Nonym

Meen kenni har jue en åranch jaka.

2008-10-15 @ 09:33:22
Postat av: Linda, Millans polare you know ;)

hahahaha, fett skön bild med jackan ;)

2008-11-09 @ 22:49:07
URL: http://lindaler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0