I had the time of my life.

Hej hopp! Haha maja lämade just mitt hem. Vi hade grymt kul:) Träffade henne med fillipa idag och vi typ gick runt i affärer. Mycket mysigt. Såklart besökte vi även McDonalds. Haha kärlek. Världens sötaste kille stod i kassan. Sen skulle Filippa på på handbolls träning och jag och Maja åkte som sagt hem till mig. Först hade vi lite pluggcirkel men sedan gav Maja upp:P Så vi lanade lite med datorerna istället och jag skrev äntligen äntligen äntligen (!) klart svenskan. Så nu är det mailad!! *applåder*. Idag har varit en väldigt härlig dag, skratt gör en verkligen lycklig.


Kommentarer
Postat av: m,

fyfan älskar donken, och dig! <3

2008-10-13 @ 13:05:57
URL: http://majjjahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0