Life is a highway

Kom typ precis hem från min älskade vän Kornet och det var så kul! Jag, Ingeborg, Kornet och Maja chillade galet (som majjsi alltid säger) efter skolan. Både på Waynes Coffie och hemma hos Coni.
Där bjöds det på smothie, american pankakes (oj nu var jag väl lite cool som skrev på engelska?;) och en massa skratt. Åter igen började vi lyssna på gamla nostalgii låtar. Favoriterna var såklart Mamma Mia med Ateens och Yeah Yeah Wow Wow. Ouf vilka snygga moves vi hade. Jag och Ingeborg mimade. Maja var vädigt duktig som gitarrist och Kornet var kameraman;) Haha dagens ord är lungt RAfiki. Så roligt ord. Älskar. Ja nu sitter jag och laddar in Juno på Ipoden.
Imorn väntar typ världens chilligaste dag! Först blir det frukost i matsalen, sen film och efter lunch har vi rådstid.
Btw vet ni vad klantiga Elli lyckades göra idag? Råkade knuffa till maja så hon tappade sin kamera och den gick sönder :O Förlåt förlåt förlåt än en gång Maja. Hoppas verkligen att den går att laga!



You know you love me xoxo Gossip Girl ------> haha ey Rexivan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Titta inte på Juno! Sämsta filmen ever!

2008-10-16 @ 20:25:46
Postat av: m,

äh, de e lungan pungan lille campino!

bara synd att ja inte får in bilderna på datorn ;)

men de e chilli!<33

2008-10-16 @ 21:54:20
URL: http://majjjahs.blogg.se/
Postat av: m,

hallå! lite dålig uppdatering nu aight? :D <3

2008-10-19 @ 20:05:57
URL: http://majjjahs.blogg.se/
Postat av: The Notebook

RAFFIGA RAFFIKI SÄGER RAAAAWW!

<3<3<3

2008-10-20 @ 22:46:37
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/
Postat av: hej

SLUTAT BLOGGA??

2008-10-26 @ 22:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0