Oh Boy!

Heej:) Sitter och kollar på Gossip Girl. Me laaajk. Fast de är ju grymt wannabe OC. Fan va jag saknar Oc! Absolut den bästa serien. Idag har jag varit hos mormor:) Det var mysigt. Mindre mysigt däremot var det att cyckla i regn och blåst för jag kunde typ inte se. Haha :P Ska värma på lite fler bullar snart. Det blir min femte bulle idag men finns de nått godare än varma vaniljbullar? Mums mums mums. Måste nog ha lite bok maraton sen. Som sagt är det bara en vecka kvar tills Svenska analysen ska vara inne och jag har inte ens lästa halva boken.. Tur det att boken är grymt bra:)

Kommentarer
Postat av: The Notebook

sv: haha vaddå sån? :P

2008-10-06 @ 19:37:34
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0