Returfiber

Hallå hallå, de här är X22. Idag var det "roliga dagen" i skolan då vi har estet ämnen. Det är alltid superkul. Håller på att göra en möbel i träslöjden. Efterskolan lekte jag först lite med milou, linda och linus och sen träffade jag maja:) Vi gick såklart på götgastbacken och kollade i affärer och sen tog vi en fika. Det var mys a la najsi. Sen var maja tvungen att åka på sin dejt med Anton. Haha skojja nä men hon skulle på teatern. Hon var väldigt försenad och tyckte att vi skulle springa upp för trappan till tunnelbanan för hon hörde att tåget kom. Jag orkade inte riktigt springa och efter typ halva trappen skrek jag: Men jaeg tappar jue min schaaaaal. Sen började jag asgarva. Har ni någonsin försökt springa i en trappa när ni skrattar? Det är väldigt väldigt svårt faktiskt:P Men vi hann med tåget:).

Ja nu sitter jag en casa och funderar på att värma en vaniljbulle i mikron (excelent). Jag är lite rädd för mikron. När jag, maja och lydia skulle baka bullar hände det en liten olycka med den nämligen. Jag skulle bara värma smöret lite och då helt plöstligt såg att det blixtrade i mikron!!! Jag fick typ panik och bah MAMma!! Och lydia och maja började typ asgarva för att jag såg så skrämd ut:P Det var lite läskigt. Men jag fick av mirkon och sedan visade det säg att anledningen till elden (ja smöret brann) och blixtrarna var att jag hade lagt in smöret med pappret (som är gjort av alluminium) i mirkon. Och tydligen kan man inte mikra aluminum.. Men de visste väl inte jag:P


Kommentarer
Postat av: denise

haha jag råkade också lägga in smöret med pappret på och var helt livrädd ! jag vågade typ inte dra ur kontakten för jag trodde jag skulle få en elstöt haha (a)

2008-10-08 @ 21:42:42
URL: http://lekare.blogg.se/
Postat av: denise

åh tack så mycket , din med ! headern är från london eye vah ? :)

ah eller hur, så jävla gott :D

2008-10-08 @ 22:15:06
URL: http://lekare.blogg.se/
Postat av: m,

HAHAHHHAHAHAHAHAHHAHA!

fyfaaan va ja garvar när ja läser det här! hahahahahahahahahah!, när vi springer i trappan, åh typ båda tappar andan, haha shiit!

åh bullbaket, liksom! MAMAAA DE BRINNNER! AHHAHAH JA DÖÖÖÖR!

asså ja älskar dejj pelli!

2008-10-09 @ 19:10:55
URL: http://majjjahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0