And she would never had to know what it's like when your heart brakes

Nej nej jag har inte slutat blogga. Jag har bara inte haft tid. Har varit så mycket nu med skolan och allt så därför har ju liksom inte hunnit eller orkat. Men nu är det lov (!!!!!!) så jag antar att jag inte kan skylla på tidsbrist längre.

Hitills har mitt lov varit underbart. I fredags var jag på "Represent your line" med Ingeborg och Milou. Det var grymt kul! Vi typ ägde dansgolvet (not:P). Hahah. Sen på Lördagen träffade jag först Maja och Kornet (mys) och sen var jag på middag hos nårga kompisar. Det var också väldigt kul. Igår träffade jag Sara och sen Maja. Vi åkte ut till åkeshov för att hälsa på hennes pojkvän. Just nu är Maja i Paris och lever livet med eiffeltorn och baugetter. Jag är absolut inte avundsjuk... :P

Och idag har haft en slappar dag:) Jag har varit i farstacentrum (!!!!!) med mammi och blandannt gjort franskmanikyr. Underbart. Sitter och beundrar mina helt perfekta, superglänsande naglar. Det var mysigt.

Har precis ätit middag och kollat på Sex And The City filmen (så otroligt bra, love it) Måste dessvärre typ plugga lite. Trodde att man äntligen skulle få slappna av liet från pluggandet men icke sa nicke, har typ fyrs prov precis efter lovet.. Tack liksom..

Just det! Jag var och såg High School Musical 3 i veckan! Gud va bra den var!! Älskar. Jag, Maja, Johanna och Ingeborg satt typ och grät hela tiden:P




Ingeborg, Milou och Jag är med bland playaheads mingelbilder från represent your line. Det var typ världens snyggaste kille som var där och fotade. <3 Visst är vi söta? ;)

Kommentarer
Postat av: denise

vad heter du på pea ? :) <3

2008-11-11 @ 20:36:46
URL: http://lekare.blogg.se/
Postat av: milou

hon heter chicle ;)

2008-12-23 @ 00:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0