If it was true

Sista dagen på påsklovet. Jag har haft ett härligt påsklov. Fast jag önskar att jag kunde känna mig lite mer utvilad än vad jag gör. Det hade varit skönt ifall lovet bara hade varit en rejäl skolpaus och inte en möjlighet att plugga ikapp. Men men, i det stora draget ett mycket skönt lov.

Idag har jag varit på brunch hemma hos min godevän Sara. Dit kom även Kornet, Maja, Tina och Savannah. Mycket mycket mysigt, med god mat och dryck. Vi hann även öva lite inför teatern vilket var bra eftersom vi hade ett stort genrep idag inför premiären imorn.
Det är väldigt crazy att det är premiär imorn. Känns lite stressigt men det kommer nog gå bra :)

Efter repet träffade jag Klari. Vi gick ner till slussenkajen och satte och längs kanten och pratade. Det var väldigt fint och mysigt men sen blev det kallt och v började röra oss hemåt.

Jag känner en lust att måla mina naglar. Jag gillar när ens naglar är alldeless blanka och fina men så är det ju så irriterande när nagelacket flagnar bort efter en dag...

Allt är väldigt bra just nu. Våren är här och det finns mycket saker att se framemot. Känns lungt men ändå spännande. Solen ger en vekligen extra livsenergi.


Bild snodd av Ingeborg.

Jag är lite kär i den här bilden. Den är fin.

Kommentarer
Postat av: klara

jaaa, elli bloggar!

det var fint att sitta med dig på slussen idag :) puss

2009-04-13 @ 23:02:34
URL: http://rosanakenhund.blogg.se/
Postat av: denise

jag visste inte att du och kornet känner savannah :)

2009-04-18 @ 17:48:13
URL: http://lekare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0