Kanske, kanske inte.

Jag praoar. Jag springer runt i bruna tofflor, en blå t-shirt och ett stort blått förkläde som går ner till mina vader och serverar varma soppor och fina sallader. Och det är väldigt kul!

Det är med nagellackade fingrar i en ljusrosa färg som jag vänder sidorna i "eclipse", den tredje boken i twilight serien. Jag är fast. Den är underbar. Edward Cullen <3

Kanske. kanske inte. Så känns allt just nu. Överallt en massa kanske. Kanske kan vara bra ibland men också väldigt irriterande. Jag vill inte kanske veta vilka gymnasium jag ska söka till. Jag vill vara säker ++ 100%. Dock är jag långt långt ifrån 100% och ibland får jag impulser att inte söka alls. Som tur är är dessa impulser väldigt korta. Jag vill gå på gymnasium. Jag vill bara inte välja.

Sista terminen i nian. Orkar inte skriva om det just nu.

Dessa var frågorna som min älskade vän Kornet ville att jag skulle besvara. Imorgon ska hon få sin julklapp. Bättre sent än aldrig, right? Känns som att just det utrycket har kommit att användas ganska mycket under 2008. Ska försöka att inte göra allt i sista minuten detta år. Slipper man bli så stressad.

Om en vecka fyller jag 16.

Kommentarer
Postat av: No Castle

JAAAAA ELLI HAR BÖRJAT BLOGGAAAAA!!! <3

;D

2009-01-14 @ 00:08:02
URL: http://nocastle.devote.se
Postat av: No Castle

sv: hahah yees de e hett XD

2009-01-14 @ 00:19:12
URL: http://nocastle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0