Lysande rosen ljus

Body Shops Strawberry body lotion har lämnat en stark jordgubbsdoft efter sig. Lite för stark, lite för kemikalisk men ändå underbar.

Jag sitter och lyssnar på "Iris" och låter texten flyta i mitt huvud. "When everything's made to be broken, I just want you to know who I am". Förstår ni vad dem menar? Insikten har inte nått mig än.

Är hungrig, ska äta nu. Och sen ska jag läsa min bok. Det är väldigt spännande :). Egentligen kanske man borde skirva om ergonomin på ens prao.. eller lågkonjukturen... Men nä, jag känner faktiskt inte för att göra det :P

Idag fick jag besök på min prao av några nära och kära. Det var mysigt och trevligt och kul.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0