Sweet Sixteen

Jag heter Eleonor och jag är sexton år! Sexton sexton sexton.
Idag fyller jag år. Och jag har haft en underbar dag, Verkligen en superfödelesedag.
För alla har varit så otroligt gulliga! Och sjungt och grattat och grattat och sjungt lite till. Det värmer. Jag blir lite rörd av allas gullighet. Mina vänner är dem underbaraste jag vet och dem lyckas alltid vara så otroligt fina.

Jag fick många olika presenter dagen till ära och jag blev väldigt glad. Kornet och Ingeborg (som för övrigt är bland dem sötaste jag känner) hade gjort varsit kort till lille moi.



 Som ni ser på den sista bilden önskade även Edward mig grattis. Gulligt! Haha <3

Tack, tack, tack, tack, tack.

Att jag nu fyllt 16 år innebär också att min och Saras vänskap fyller femton år! Helt underbart askalasigt kexcellent crazy.
 


Kärlek till dig älskade vän.

Jag bugar och bockar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah!! livetsomelli.blogg.se is back! :D Mycket roligt :D

2009-01-20 @ 23:25:47
Postat av: No Castle

"its my chance to shine; SWEET SIXTEEN!"

det är du som e gulle! <3 ;)

2009-01-21 @ 00:03:20
URL: http://nocastle.devote.se
Postat av: bäby

grattis mamma <3

2009-01-21 @ 21:37:36
Postat av: Anonym

FAILBLOG

2009-01-27 @ 15:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0